Direktlänk till inlägg 14 november 2008

Så var det kväll...

Av Johanna - 14 november 2008 18:34

...och ja kanske en mindre mysig kväll för min del, Älskade är på personalfest så han lär ju inte komma förns jag somnat, om han nu inte ringer och behöver skjuts hem vill säga, och jag vill helst slippa göra det.

Ja så då är det pojken och jag då, vi har ju varit igång idag så jag hoppas att nattningen inte blir något problem...Att jag iaf får ligga en stund på soffan och ha det skönt...


Som jag visste så blev det extremtrots även denna Fredag när vi sku möta Anna och Michelle, det är som att han har sattit det i system lr nått. Nåväl det var bättre än sist iaf. Och vi blev inte försenade, var till och med så tidiga att jag svängde in på Hemköp och köpte oss nå att tugga på. Sen gick vi och mötte upp dom och for på biblioteket för "Fredagslek", det var roligt för pojken. Jag däremot tycker ju inte att det är så superroligt, tycker det är jobbigt med mycket barn, särskilt barn som springer och lever om. Så man får lov att plågas lite för pojkens skull.

Det var näst sista gången innan jul och det var ju synd, hade behövt få med pojken på mer sånt, nu är det ju inte lika kul längre på lekparkerna när det är så kallt...

Sen gick vi på stan en sväng, Anna hade lite shopping som behövdes göras, sen gick vi bara runt lite. Stötte på Lotta Babyproffsen, och när Anna for hem så  följdes jag åt med Anna en sväng på stan istället. Sen skjutsade jag hem henne, och jag och pojken for på Coop och handlade och nu är vi hemma.

Hujja vad trött jag är, kommer nog få det jobbigt ikväll men det är det värt,  så skönt att få surra lite, det gör verkligen gott för själen!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 16 juli 2009 17:42

Jag har nu skapat en ny blogg, då jag inte riktigt är nöjd med denna.   Så kom nu ihåg att ändra under favoriter och på blogglovin innan jag tar bort denna, ni får bara några dagar på er!   http://denjagblev.blogg.se/?tmp=16174202 ...

Av Johanna - 16 juli 2009 15:52

Morsan ringde sent igårkväll och frågade om det gick bra att det kom på besök idag och visst gjorde de det! Så det kom hit på förmiddagen nångång, vi drack kaffe och surrade. Sen gick vi en kortis med hunden, och sen snabbt ner på stan att käka, sush...

Av Johanna - 15 juli 2009 20:54

Kanske inte riktigt men nästan. Bjöd hit Ingela med sina barn på middag idag och tänkte göra GI-pizza. Pizza tycker väl alla barn om? Och joodå visst gjorde de väl de.   Så jag letade fram recept, om började sen, ja eller sent kanske man också kan ut...

Av Johanna - 15 juli 2009 15:34

Har försökt städa nu lite grand, med betoning på försökt. För det blir inget vidare bra resultat när man har en treåring som fördärvar allt man just gjort, som gnäller och tjatar om vartannat och sen blir sur och härjar för att han inte får som han v...

Av Johanna - 15 juli 2009 14:09

Jag har varit på stan just med Anna, jag skulle vela säga att det var trevligt men...det var det ju inte. ...Alltid trevligt och träffa Anna, så det var ju inte det.   Men jag kom på varför jag inte varit på stan på flera veckar när jag väl var där. ...

Ovido - Quiz & Flashcards