Direktlänk till inlägg 27 november 2008

natten...

Av Johanna - 27 november 2008 08:44

Igår kväll fick vi Lilleskrutt att ta nappen och hon somnade i soffan utmed mig, strax därpå somnade Söt så jag buffa i han och sa att ni kan ju gå och lägga er i sängen. Sagt och gjort, men givetvis vaknade hon till, gnällde ett tag men jag tyckte hon somnade ganska fort. Fick däremot höra att hon hållit på till framåt en halv två, ojdå. Där har han hållit på och tragglat när han kunde sagt till mig så hade hon fått tissen, stackarn!

Nåväl jag sov ju gott då och märkte ingenting men tro fan det, jag skulle ju bara till att vakna just efter det och inte kunna somna om, så jag har varit vaken sen tre, men somnade just innan Älskade steg upp. Och jag som sku köra han på jobbet för att jag behövde bilen, så han satt ju där och väntade på mig helt i onödan nu på morgonsidan.

För inte orkar jag stiga upp när jag väl då somnat. Så nej inget matteprov lr samhällsprov blev det idag heller, piss skit och spya...

Som alltid när jag inte kan sova så tänker jag på allt möjligt och får sån ångest över allt jag måste göra, åså får jag ännu svårare att somna, hujja...


Igår kväll satt jag och pysslade med lite julpynt, skoj! På Jysk hade jag ju hittat såna dära förpackningar med grejor som man får pyssla ihop själv. Sen har vi köpt cernitlera så vi ska göra såna där pojlkagrisstänger av, men det gör vi när Lenkan kommer så får han göra med trolldeg.

Toksaknar min Lenka, undrar hur han kommer reagera över Lillkickan och hur glad han kommer att bli över sina presenter, hittade ju en perfekt födelsedagspreasent åt han, en dator! Leksaksdator då givetvis, den fanns på maxi för 199,- svinbilligt! Ska ringa idag och få se om han har tid att prata litta, idag blir han ju tre år!

 
 
Ingen bild

Lotta

27 november 2008 11:20

Grattis till Lenkan på 3årsdagen :D Hoppas han får en fin dag :)

 
Anna E

Anna E

27 november 2008 12:37

Skönt att hon tog nappen =)
Grattis till stor-killen på hans 3 års dag.

*kram*

http://metrobloggen.se/sessans

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 16 juli 2009 17:42

Jag har nu skapat en ny blogg, då jag inte riktigt är nöjd med denna.   Så kom nu ihåg att ändra under favoriter och på blogglovin innan jag tar bort denna, ni får bara några dagar på er!   http://denjagblev.blogg.se/?tmp=16174202 ...

Av Johanna - 16 juli 2009 15:52

Morsan ringde sent igårkväll och frågade om det gick bra att det kom på besök idag och visst gjorde de det! Så det kom hit på förmiddagen nångång, vi drack kaffe och surrade. Sen gick vi en kortis med hunden, och sen snabbt ner på stan att käka, sush...

Av Johanna - 15 juli 2009 20:54

Kanske inte riktigt men nästan. Bjöd hit Ingela med sina barn på middag idag och tänkte göra GI-pizza. Pizza tycker väl alla barn om? Och joodå visst gjorde de väl de.   Så jag letade fram recept, om började sen, ja eller sent kanske man också kan ut...

Av Johanna - 15 juli 2009 15:34

Har försökt städa nu lite grand, med betoning på försökt. För det blir inget vidare bra resultat när man har en treåring som fördärvar allt man just gjort, som gnäller och tjatar om vartannat och sen blir sur och härjar för att han inte får som han v...

Av Johanna - 15 juli 2009 14:09

Jag har varit på stan just med Anna, jag skulle vela säga att det var trevligt men...det var det ju inte. ...Alltid trevligt och träffa Anna, så det var ju inte det.   Men jag kom på varför jag inte varit på stan på flera veckar när jag väl var där. ...

Ovido - Quiz & Flashcards