Direktlänk till inlägg 15 januari 2009

Brrr...vad kallt...

Av Johanna - 15 januari 2009 15:15

-19 minusgrader i lilla Skellefteå, här är det täckisar som gäller för första gången den här vintern:-)

Nå jag är ju van vid kylan, så det är bara att klä sig, ut måst man ju ändå oavsett väder, har man hund så har man.

Men vovven tyckte minsann inte att nån promenad behövdes, hon som minsann alltid ska gå tre mil innan hon nöjer sig att bajsa, gjorde bort det på en gång, HON VILLE IN!

 Så det var fort gjort, hon fick gå in, sen knallade jag och skrutt iväg till KK(alltså kvinnokliniken, inte k****kompis) för min efterkontroll.

Kan ju säga att jag satt ju och kallsvettades ett bra tag inför den kommande gynundersökningen, men så vart det ingen(?). Hujja, dom kanske inte brukar ha sånt här, i Kalix hade dom då det. Men glad vart jag ju iaf:-D

Huvva för att behöva slänga upp benen där och visa upp hela härligheten för okänt folk, så piiinitt...

I övrigt var det bra, hon tog blodtrycket men måste ju ha misstänkt att jag var död lr nått för hon var tvungen att kolla om jag alls hade puls efter att hon använt brumapparaten.

Haha, har alltid haft låg puls, men inte är det nån som har dubbelkollat mig tidigare iaf, hehe...Men kanske bäst att vara på den säkra sidan, vad vet jag?

Nåja så vart det lite viktkoll och blodvärde, blodvärdet var oxå lågt, som det brukar det med, haha...

Och vikten, ja bm tyckte att jag har återgått bra, men... nä det kan ju inte jag hålla med om. Inte skulle man gnälla om man hade gått ner en sisådär tio kg till imorn direkt. Nåja det går ju neråt, men föör sakta, huvva, vill ju kunna ha min vanliga storlek NU!


 
 
Bettan

Bettan

15 januari 2009 16:36

Det var rart av din pojkvän!
Jag och min dator år ett par sedan igår, nu är det vi för alltid:)

http://coolbettan.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 16 juli 2009 17:42

Jag har nu skapat en ny blogg, då jag inte riktigt är nöjd med denna.   Så kom nu ihåg att ändra under favoriter och på blogglovin innan jag tar bort denna, ni får bara några dagar på er!   http://denjagblev.blogg.se/?tmp=16174202 ...

Av Johanna - 16 juli 2009 15:52

Morsan ringde sent igårkväll och frågade om det gick bra att det kom på besök idag och visst gjorde de det! Så det kom hit på förmiddagen nångång, vi drack kaffe och surrade. Sen gick vi en kortis med hunden, och sen snabbt ner på stan att käka, sush...

Av Johanna - 15 juli 2009 20:54

Kanske inte riktigt men nästan. Bjöd hit Ingela med sina barn på middag idag och tänkte göra GI-pizza. Pizza tycker väl alla barn om? Och joodå visst gjorde de väl de.   Så jag letade fram recept, om började sen, ja eller sent kanske man också kan ut...

Av Johanna - 15 juli 2009 15:34

Har försökt städa nu lite grand, med betoning på försökt. För det blir inget vidare bra resultat när man har en treåring som fördärvar allt man just gjort, som gnäller och tjatar om vartannat och sen blir sur och härjar för att han inte får som han v...

Av Johanna - 15 juli 2009 14:09

Jag har varit på stan just med Anna, jag skulle vela säga att det var trevligt men...det var det ju inte. ...Alltid trevligt och träffa Anna, så det var ju inte det.   Men jag kom på varför jag inte varit på stan på flera veckar när jag väl var där. ...

Ovido - Quiz & Flashcards