Direktlänk till inlägg 15 januari 2009

Kväll

Av Johanna - 15 januari 2009 19:15

Varit på visnningen och oj, OJ OJ! Vad stort det var:-) Jag tyckte det var jättefint men vi får ta ett snack om det sen och se vad vi kommer fram till.

Han har ju som sina krav karlsloken:-P

Men vad skönt det hade varit att bara kunna gå in och ut som man ville, bädda ner lillan i vagnen och låta hon sova ute, låta POJKEN få sova ute.

För att inte tala om att jag skulle få tillbaka mina möbler!

Just nu bor man ju i en f.d ungkarlslya med allt vad det innebär(läs: fel smak).

Efter det drog vi på coop när vi lika var ute och körde, hade ju slut på kaffe hemma. Men såklart så kom vi hem med en massa annat. Bland annat pizzakit så det blir det ikväll, Älskade grejar med det nu, får se om det blir ätbart sen:-)

Mötte Annas gubbe som var ute med tösen:-)

Måste säga att jag blir impad på föräldrar som vågar fara med sina treåringar i affärer och inte ha dom i vagn. Kanske bara min son som är överaktiv och klåfingrig, jag vet inte. Men det skulle verkligen inte gå att ha han gåendes i en affär, han skulle verkligen röra i allt. *ryser av bara tanken*

JO! hittade en ursnygg byxdress till flicksnärtan där oxå, ska fota och lägga upp sen så ni får se och bli avundsjuka!

 
 
Anna E

Anna E

15 januari 2009 20:21

Ja, visst är dom stora? Skitfina också tycker jag! Då hamnar vi i samma brf =)
Jo, Jonathan var och handlade lite med henne. Hon kom hem med en ny teservis och var super nöjd över det! BORTSKÄMD av pappa!

Vet inte om Jonathan lät henne gå själv, men det funkar INTE varje gång. Ibland har hon löpt ut ur Coop. Då har vi hittat henne vid utgången. *suck*

http://metrobloggen.se/sessans

 
Ingen bild

Lotta

15 januari 2009 20:24

Meh, jag var ju oxå på coop. Hur kunde vi missa er då? :o

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 16 juli 2009 17:42

Jag har nu skapat en ny blogg, då jag inte riktigt är nöjd med denna.   Så kom nu ihåg att ändra under favoriter och på blogglovin innan jag tar bort denna, ni får bara några dagar på er!   http://denjagblev.blogg.se/?tmp=16174202 ...

Av Johanna - 16 juli 2009 15:52

Morsan ringde sent igårkväll och frågade om det gick bra att det kom på besök idag och visst gjorde de det! Så det kom hit på förmiddagen nångång, vi drack kaffe och surrade. Sen gick vi en kortis med hunden, och sen snabbt ner på stan att käka, sush...

Av Johanna - 15 juli 2009 20:54

Kanske inte riktigt men nästan. Bjöd hit Ingela med sina barn på middag idag och tänkte göra GI-pizza. Pizza tycker väl alla barn om? Och joodå visst gjorde de väl de.   Så jag letade fram recept, om började sen, ja eller sent kanske man också kan ut...

Av Johanna - 15 juli 2009 15:34

Har försökt städa nu lite grand, med betoning på försökt. För det blir inget vidare bra resultat när man har en treåring som fördärvar allt man just gjort, som gnäller och tjatar om vartannat och sen blir sur och härjar för att han inte får som han v...

Av Johanna - 15 juli 2009 14:09

Jag har varit på stan just med Anna, jag skulle vela säga att det var trevligt men...det var det ju inte. ...Alltid trevligt och träffa Anna, så det var ju inte det.   Men jag kom på varför jag inte varit på stan på flera veckar när jag väl var där. ...

Ovido - Quiz & Flashcards