Direktlänk till inlägg 22 januari 2009

Back an bloggin!

Av Johanna - 22 januari 2009 21:15

Har haft några dåliga dagar nu, men nu har det börja ljusna.

Har mest suttit inne hela veckan knappt ens varit på promenad lr nånting.

Inte ätit inte sovit. Bara tyckt synd om sig själv. Men det måste man ju få göra ibland, men inte hela tiden.

Men så i morse när jag vaknade så kändes det bättre, hade inte lust att gå ut och gå, men bestämde mig för att ta en kort promenad iaf.

Men väl ute så tänkte jag att när jag lika går så gör jag det rejält.

Så det blev Helvetesbacken!

Har sen Wii fitat i en timme, så nu jäklar i mig ska jag bli schmal!


När Älskade kom hem från jobbet så slängde han ihop en deg och jag har alldeles just bakat färdigt ut och gräddat färdigt.

Vad blev det då?

Jo, "Catjas Brön",dom såg så goda ut på hennes blogg så jag var tvungen att testa, och det visade det sig att dom var det också:-D

Vill ni åxå testa så har ni länken här:

http://catjaa.bloggagratis.se/2009/01/19/1301485-receptet-till-brona-fniss/

Om ni undrar vem Catja är, så var jag och min syrra dagbarn hos hennes mamma när våran riktiga dagmamma var sjuk där ett tag.

Min syrra påminde mig idag om att vi såg mycket my little pony filmer då, men det enda jag kommer ihåg, var att det var under perioden då man tyckte Michael Jackson var bra(?). Och att det var första gången jag smakade oboy, den var kall. Och då såldes oboy i runda plåtburkar.

Hehe, hur roligt det låter när man berättar om saker man minns.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 16 juli 2009 17:42

Jag har nu skapat en ny blogg, då jag inte riktigt är nöjd med denna.   Så kom nu ihåg att ändra under favoriter och på blogglovin innan jag tar bort denna, ni får bara några dagar på er!   http://denjagblev.blogg.se/?tmp=16174202 ...

Av Johanna - 16 juli 2009 15:52

Morsan ringde sent igårkväll och frågade om det gick bra att det kom på besök idag och visst gjorde de det! Så det kom hit på förmiddagen nångång, vi drack kaffe och surrade. Sen gick vi en kortis med hunden, och sen snabbt ner på stan att käka, sush...

Av Johanna - 15 juli 2009 20:54

Kanske inte riktigt men nästan. Bjöd hit Ingela med sina barn på middag idag och tänkte göra GI-pizza. Pizza tycker väl alla barn om? Och joodå visst gjorde de väl de.   Så jag letade fram recept, om började sen, ja eller sent kanske man också kan ut...

Av Johanna - 15 juli 2009 15:34

Har försökt städa nu lite grand, med betoning på försökt. För det blir inget vidare bra resultat när man har en treåring som fördärvar allt man just gjort, som gnäller och tjatar om vartannat och sen blir sur och härjar för att han inte får som han v...

Av Johanna - 15 juli 2009 14:09

Jag har varit på stan just med Anna, jag skulle vela säga att det var trevligt men...det var det ju inte. ...Alltid trevligt och träffa Anna, så det var ju inte det.   Men jag kom på varför jag inte varit på stan på flera veckar när jag väl var där. ...

Ovido - Quiz & Flashcards