Direktlänk till inlägg 4 februari 2009

Usch fy och blä!

Av Johanna - 4 februari 2009 10:00

Måste på skolan idag och ha muntligt förhör, och vilken ångest jag har. Det är så tråkigt så man håller på att tuppa av, omöjligt att lära sig något då. Jag läser och läser och läser. Men det är bara som att jag går igenom orden, ingenting fastnar!

Det är så tråkigt!

Jag har bett om men skrivuppgift, men nej lärarn vägrar.

Kanske om jag hade haft möjlighet att läsa det mer, men det är svårt. Jag har så svårt att koncentrera mig när det är en massa ljud, och ärligt pojken-min är ju aldrig tyst. Kan ju knappast brås på mig lr??

Nåja det får gå som det går, ska gå igenom orden en gång till, så får vi se om det händer något då, men knappast.


Kan meddela att jag nu väger detsamma som när jag var fjorton, trots att jag fuskat en hel del senaste veckan. Så jag tror fasiken att gympan har effekt redan!

Aa okej det kanske inte går riktigt så fort, men man kan ju iaf låtsas. Då ökar ju motivationen:-D


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 16 juli 2009 17:42

Jag har nu skapat en ny blogg, då jag inte riktigt är nöjd med denna.   Så kom nu ihåg att ändra under favoriter och på blogglovin innan jag tar bort denna, ni får bara några dagar på er!   http://denjagblev.blogg.se/?tmp=16174202 ...

Av Johanna - 16 juli 2009 15:52

Morsan ringde sent igårkväll och frågade om det gick bra att det kom på besök idag och visst gjorde de det! Så det kom hit på förmiddagen nångång, vi drack kaffe och surrade. Sen gick vi en kortis med hunden, och sen snabbt ner på stan att käka, sush...

Av Johanna - 15 juli 2009 20:54

Kanske inte riktigt men nästan. Bjöd hit Ingela med sina barn på middag idag och tänkte göra GI-pizza. Pizza tycker väl alla barn om? Och joodå visst gjorde de väl de.   Så jag letade fram recept, om började sen, ja eller sent kanske man också kan ut...

Av Johanna - 15 juli 2009 15:34

Har försökt städa nu lite grand, med betoning på försökt. För det blir inget vidare bra resultat när man har en treåring som fördärvar allt man just gjort, som gnäller och tjatar om vartannat och sen blir sur och härjar för att han inte får som han v...

Av Johanna - 15 juli 2009 14:09

Jag har varit på stan just med Anna, jag skulle vela säga att det var trevligt men...det var det ju inte. ...Alltid trevligt och träffa Anna, så det var ju inte det.   Men jag kom på varför jag inte varit på stan på flera veckar när jag väl var där. ...

Ovido - Quiz & Flashcards