Direktlänk till inlägg 12 februari 2009

Dåligt samvete...

Av Johanna - 12 februari 2009 17:25

Jo jag har det för jag har bara slöat, knappt gått med hunden, inte gjort nå hemma(mer än vanligt) och sen inte ens nå träning blir det. Men det är den där jäkla mensvärken.

Det är ju snart helg och jag borde städa för det är ju alla hjärtans dag och hade ju varit trevligt om det var lite fint då, men jag har bara inte orkat. Men får ta det imorn då, det lär nog vara bättre då iaf. Så då blir det en sväng med snabeldraken och Vileda, och det behövs verkligen. Men först så är det legosortering som gäller, och jag fasar för det.

Hans leksaker är då verkligen överallt, ser ut som att han har hur mycket som helst, men det har han inte. Alla leksaker ryms i en sån där Lekkorg från IKEA, så det är bra mycket färre leksaker än andra barn. Men det ser så mycket ut när det hamnar på golvet, kan ju bero på att vi har typ inge golvyta heller. Nåja, nogtjatat om det, känns motigt iaf.


Sitter och funderar på vad jag ska hitta på till Alla stjärtans dag åt Gustav, present? Event? Vet faktiskt inte...

Är han värd nån? ;-)

Hjoooh... nog är han väl det...


Nä nu måste jag gå och plocka lite innan han kommer hem!

 
 
Bettan

Bettan

12 februari 2009 21:24

Jag har bakat små mini kladdkakor till alla och pudrat ett hjärta i florsocker på, det får bli min present till alla i familjen.
Kanske maken får en dammsugare eller något, en sådan har han ju aldrig sett förut så det borde bli spännande för honom:)

http://coolbettan.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 16 juli 2009 17:42

Jag har nu skapat en ny blogg, då jag inte riktigt är nöjd med denna.   Så kom nu ihåg att ändra under favoriter och på blogglovin innan jag tar bort denna, ni får bara några dagar på er!   http://denjagblev.blogg.se/?tmp=16174202 ...

Av Johanna - 16 juli 2009 15:52

Morsan ringde sent igårkväll och frågade om det gick bra att det kom på besök idag och visst gjorde de det! Så det kom hit på förmiddagen nångång, vi drack kaffe och surrade. Sen gick vi en kortis med hunden, och sen snabbt ner på stan att käka, sush...

Av Johanna - 15 juli 2009 20:54

Kanske inte riktigt men nästan. Bjöd hit Ingela med sina barn på middag idag och tänkte göra GI-pizza. Pizza tycker väl alla barn om? Och joodå visst gjorde de väl de.   Så jag letade fram recept, om började sen, ja eller sent kanske man också kan ut...

Av Johanna - 15 juli 2009 15:34

Har försökt städa nu lite grand, med betoning på försökt. För det blir inget vidare bra resultat när man har en treåring som fördärvar allt man just gjort, som gnäller och tjatar om vartannat och sen blir sur och härjar för att han inte får som han v...

Av Johanna - 15 juli 2009 14:09

Jag har varit på stan just med Anna, jag skulle vela säga att det var trevligt men...det var det ju inte. ...Alltid trevligt och träffa Anna, så det var ju inte det.   Men jag kom på varför jag inte varit på stan på flera veckar när jag väl var där. ...

Ovido - Quiz & Flashcards