Direktlänk till inlägg 24 februari 2009

Förlovad!!

Av Johanna - 24 februari 2009 14:24

Men det var fan vad alla ska gifta sig helt plötsligt!

Nu har Victoria och Daniel förlovat sig oxå, så då blir det bröllop nästa år.

Sen är det ju ytterliggare några i min närhet som har dessa planer, det var då värst.

Hmp, ja får jag ingen inbjudan till bröllopet så blir jag besviken! Förväntar mig faktiskt det efter att jag har sponsrat med mina årliga 6 kr till kungafamiljen!

 
 
cecilia

cecilia

24 februari 2009 14:35

fär viktoriad och daniels del blir dt bröllop redan i juni antagligen ,,fick höra i morse när dom interjuvade någon från slottet eller vem det nu va..att att dom bara har några månader på sig innan bröllopet måste bli klart..tydligen något dom har inom den kungliga sektorn..

http://www.cecylia.bloggagratis.se

 
cecilia

cecilia

24 februari 2009 14:58

läste nyss på aftonbladet och dom har 3-6 månader på sig så jag tror det blir i år jag..ja viktigt är det ju apsolut tänkte tillomed åka till stockholm när det äger rum

http://www.cecylia.bloggagratis.se

 
Tina

Tina

25 februari 2009 12:09

Hej, ja du, med tanke på att det är vi Svenska folket som betalar för deras bröllop så borde man vänta sig en inbjudan redan nästa vecka. Men man får väl se det på tv då. Det jag funderar över, varför säger dom att bröllopet ska äga rum 2010 då det alltid inom kungliga kretsar efter en förlovning blir bröllop typ 4 månader senare.Skumt Kram

http://www.mamalicious83.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 16 juli 2009 17:42

Jag har nu skapat en ny blogg, då jag inte riktigt är nöjd med denna.   Så kom nu ihåg att ändra under favoriter och på blogglovin innan jag tar bort denna, ni får bara några dagar på er!   http://denjagblev.blogg.se/?tmp=16174202 ...

Av Johanna - 16 juli 2009 15:52

Morsan ringde sent igårkväll och frågade om det gick bra att det kom på besök idag och visst gjorde de det! Så det kom hit på förmiddagen nångång, vi drack kaffe och surrade. Sen gick vi en kortis med hunden, och sen snabbt ner på stan att käka, sush...

Av Johanna - 15 juli 2009 20:54

Kanske inte riktigt men nästan. Bjöd hit Ingela med sina barn på middag idag och tänkte göra GI-pizza. Pizza tycker väl alla barn om? Och joodå visst gjorde de väl de.   Så jag letade fram recept, om började sen, ja eller sent kanske man också kan ut...

Av Johanna - 15 juli 2009 15:34

Har försökt städa nu lite grand, med betoning på försökt. För det blir inget vidare bra resultat när man har en treåring som fördärvar allt man just gjort, som gnäller och tjatar om vartannat och sen blir sur och härjar för att han inte får som han v...

Av Johanna - 15 juli 2009 14:09

Jag har varit på stan just med Anna, jag skulle vela säga att det var trevligt men...det var det ju inte. ...Alltid trevligt och träffa Anna, så det var ju inte det.   Men jag kom på varför jag inte varit på stan på flera veckar när jag väl var där. ...

Ovido - Quiz & Flashcards