Direktlänk till inlägg 25 februari 2009

Uppdämd energi

Av Johanna - 25 februari 2009 09:29

Ja nu börjar han verkligen bli bättre, och det är som att all energi släpps loss nu. Han är överallt, munnen går i ett. Dagar som idag hade han behövt få fara på dagis, för det är något ansträngande just nu faktiskt.

Det är skönt att han börjar må bättre, men ojoj, det är lite jobbigt när allt kommer på en gång. Man hinner som inte efter när han ska till att röra i allt, då är han uti nå nytt.

Jag känner mig verkligen inte kry och är inte på humör för en massa stoj, vill bara lägga mig och sova. Men han vill leka, vad otajmat det vart. Just när han börjar bli frisk så börjar jag bli sjuk.

Åså är det vackerväder idag. Så perfekt det hade varit med en långprommis, men det är jobbigt att bara tänka på det just nu. Får se hur det känns på en stund.

 
 
Ida

Ida

25 februari 2009 10:19

Vad skönt att han äntligen börjar må bättre! :D Det var bara det där med "efter lugnet kommer stormen" *host host Hoppas att du åxå kryar på dig! :D

http://www.guldglimmer.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 16 juli 2009 17:42

Jag har nu skapat en ny blogg, då jag inte riktigt är nöjd med denna.   Så kom nu ihåg att ändra under favoriter och på blogglovin innan jag tar bort denna, ni får bara några dagar på er!   http://denjagblev.blogg.se/?tmp=16174202 ...

Av Johanna - 16 juli 2009 15:52

Morsan ringde sent igårkväll och frågade om det gick bra att det kom på besök idag och visst gjorde de det! Så det kom hit på förmiddagen nångång, vi drack kaffe och surrade. Sen gick vi en kortis med hunden, och sen snabbt ner på stan att käka, sush...

Av Johanna - 15 juli 2009 20:54

Kanske inte riktigt men nästan. Bjöd hit Ingela med sina barn på middag idag och tänkte göra GI-pizza. Pizza tycker väl alla barn om? Och joodå visst gjorde de väl de.   Så jag letade fram recept, om började sen, ja eller sent kanske man också kan ut...

Av Johanna - 15 juli 2009 15:34

Har försökt städa nu lite grand, med betoning på försökt. För det blir inget vidare bra resultat när man har en treåring som fördärvar allt man just gjort, som gnäller och tjatar om vartannat och sen blir sur och härjar för att han inte får som han v...

Av Johanna - 15 juli 2009 14:09

Jag har varit på stan just med Anna, jag skulle vela säga att det var trevligt men...det var det ju inte. ...Alltid trevligt och träffa Anna, så det var ju inte det.   Men jag kom på varför jag inte varit på stan på flera veckar när jag väl var där. ...

Ovido - Quiz & Flashcards