Direktlänk till inlägg 27 februari 2009

Vardagsysslor och vardagsgnäll...

Av Johanna - 27 februari 2009 15:43

Ja nu har jag rett upp o oredan, fy fånken...men nu är det bara pojkens leksaker kvar. Får se hur det går(säkert inte alls). Men jag har sagt att Michelle vill inte komma och leka om han inte städar upp så vi får väl se då som sagt, nu ser han dock film. han har redan bestämt vad Michelle ska leka med, hans arbetsbänk, favoriten dessutom!

Haha, man kan inte kalla han snål iaf, men han är inte van att behöva dela med sig av sina leksaker, så det kanske blir en annan sak när hon väl kommer hit?


Lillan har sovit rätt mycket idag med, så nån växtperiod är det säkert hon är inne i nu. Det är lite skönt för då kan man få något gjort oxå, annars blir det ju mest humpandes uti henne.


Ikväll ska jag hänga på Anna på ljusparty vart det visst tänkt, så det blir ju skoj. Får skicka Gubbkorven på att storhandla helt själv, hur nu det ska gå. Jag måste nog skriva en lista, annars blir det nog väldigt mycket Gustav-special. Tortelini och rödbetsallad? Kanelknäcke och bearnaisesås?

Ja har man fantasi så kan man visst bland hur som haver...


 
 
Anna E

Anna E

27 februari 2009 22:49

Att du vågar skicka iväg han själv.*haha* Blir en överraskning då att se sen när du kommer hem vad det blev;)

http://metrobloggen.se/sessans

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 16 juli 2009 17:42

Jag har nu skapat en ny blogg, då jag inte riktigt är nöjd med denna.   Så kom nu ihåg att ändra under favoriter och på blogglovin innan jag tar bort denna, ni får bara några dagar på er!   http://denjagblev.blogg.se/?tmp=16174202 ...

Av Johanna - 16 juli 2009 15:52

Morsan ringde sent igårkväll och frågade om det gick bra att det kom på besök idag och visst gjorde de det! Så det kom hit på förmiddagen nångång, vi drack kaffe och surrade. Sen gick vi en kortis med hunden, och sen snabbt ner på stan att käka, sush...

Av Johanna - 15 juli 2009 20:54

Kanske inte riktigt men nästan. Bjöd hit Ingela med sina barn på middag idag och tänkte göra GI-pizza. Pizza tycker väl alla barn om? Och joodå visst gjorde de väl de.   Så jag letade fram recept, om började sen, ja eller sent kanske man också kan ut...

Av Johanna - 15 juli 2009 15:34

Har försökt städa nu lite grand, med betoning på försökt. För det blir inget vidare bra resultat när man har en treåring som fördärvar allt man just gjort, som gnäller och tjatar om vartannat och sen blir sur och härjar för att han inte får som han v...

Av Johanna - 15 juli 2009 14:09

Jag har varit på stan just med Anna, jag skulle vela säga att det var trevligt men...det var det ju inte. ...Alltid trevligt och träffa Anna, så det var ju inte det.   Men jag kom på varför jag inte varit på stan på flera veckar när jag väl var där. ...

Ovido - Quiz & Flashcards