Direktlänk till inlägg 26 mars 2009

Nu har jag varit på schtaaan!

Av Johanna - 26 mars 2009 15:36

Det var ju meningen att vi skulle gå på Stig´s och fika, men det blev ju bara jag och Anna så vi sket i det och gick på Wok&Roll istället och käkade.

Jag tog såklart en tolvbitars sushi, och vad gott det var.

Jag skulle lätt kunna äta en omgång till, undrar om man kan bli beroende lr nått?? För isåfall är jag då det garanterat, "Hej jag heter Johanna, jag är Sushinarkoman."


Sen drog vi en repa på stan och shoppade massor!

Först på Ohlssons och det vart ju billigt, köpte ett resårband för 18 kr som jag ska ha till min kjol jag tänkt sy:-)

Sen vidare på alla affärer, halvvägs i shoppingrundan vart Maxliten(lr stor beror på vad man jämför med) hungrig så vi gick på CK och fikade, jamjam!

Jag tog en dubbel espresso och nån slags choklad-kladd-cupcake-aktig-grej.

Och sen fortsatte våran shopping, och detta är vad jag fyndade.

En drak-tisha åt gossebarnet...

Ett par mindre matchande braller till, men snygga var dom! Turkosa velour från flickavdelningen(men vem bryr sig?).

Svarta mjukisbrallor och rosa strumpor åt Lillan.

En sommar-outfit som hon ska ha när vi ska på bröllop i sommar, så underbart söt! Vit klänning med broderier och puffbyxa till, strumpor med volang.


Och det enda jag kom hem med åt mig själv var alltså ett resårband...


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 16 juli 2009 17:42

Jag har nu skapat en ny blogg, då jag inte riktigt är nöjd med denna.   Så kom nu ihåg att ändra under favoriter och på blogglovin innan jag tar bort denna, ni får bara några dagar på er!   http://denjagblev.blogg.se/?tmp=16174202 ...

Av Johanna - 16 juli 2009 15:52

Morsan ringde sent igårkväll och frågade om det gick bra att det kom på besök idag och visst gjorde de det! Så det kom hit på förmiddagen nångång, vi drack kaffe och surrade. Sen gick vi en kortis med hunden, och sen snabbt ner på stan att käka, sush...

Av Johanna - 15 juli 2009 20:54

Kanske inte riktigt men nästan. Bjöd hit Ingela med sina barn på middag idag och tänkte göra GI-pizza. Pizza tycker väl alla barn om? Och joodå visst gjorde de väl de.   Så jag letade fram recept, om började sen, ja eller sent kanske man också kan ut...

Av Johanna - 15 juli 2009 15:34

Har försökt städa nu lite grand, med betoning på försökt. För det blir inget vidare bra resultat när man har en treåring som fördärvar allt man just gjort, som gnäller och tjatar om vartannat och sen blir sur och härjar för att han inte får som han v...

Av Johanna - 15 juli 2009 14:09

Jag har varit på stan just med Anna, jag skulle vela säga att det var trevligt men...det var det ju inte. ...Alltid trevligt och träffa Anna, så det var ju inte det.   Men jag kom på varför jag inte varit på stan på flera veckar när jag väl var där. ...

Ovido - Quiz & Flashcards