Alla inlägg den 14 februari 2009

Av Johanna - 14 februari 2009 01:26

Nu tänker ni säkert:

Jaha nu somnade hon!

För vid den här tidpunkten varje kväll(kväll för mig, natt för andra) så somnar jag och tappar tvdosan (nej det heter inte fjärrkontroll, aldrig hört något så dumt) i golvet. Men nu har ni fel, dosan ligger nämligen kvar i soffan än så länge. Det var musen till datorn som for, ja jag har ju rotat fram den från ini skåpet. Har suttit och surat över musplattan(vad heter det egentligen?) som är så omständig och klickar när jag inte menar att klicka och scrollar när jag inte menat att scrolla.

Ja jag är ju en liiite lat individ så det har ju tagit några veckor innan jag tog fram den, men nu är den här och ipluggad, men vad händer?

Jo den åker i golvet och jag måste anväda musplattan iaf. Va?

Ta upp den från golvet?

Näää, då måste jag ju böja mig ner, jobbigt.


Det är inte lätt när det är svårt som en tant på hemmet brukade säga...

Av Johanna - 14 februari 2009 00:29

Ja ikväll har jag fifflat med Älskades alla hjärtans dag present, jag tyckte den blev superfin.

Inte illa med restgarner!

Han var lite godissugen så han fick den lite i förskott, och verkade mycket nöjd. Han är dock lite för sparsam med komplimanger enligt mitt tycke, så ikväll har dessa ord kommit från min mun: "Vad fin den blev!", "Du är den bästa flickvännen i hela världen", "Det är den finaste presenten jag nånsin fått". Ja om man ska ge komplimanger till sig själv kan man ju lika ösa på tyckte jag, eller?

Antar att ni vill se underverket så här kommer det:


Av Johanna - 14 februari 2009 00:26

Ja nu är det myskväll, Älskade har givetvis slocknat för länge sen så jag får väl mysa själv då!


Såg inga kändisar ute ikväll, dom hade dock smällt upp ett partytält i stan där det verkade pågå en del festligheter!


(Min Älskling och vovven)

Ovido - Quiz & Flashcards