Alla inlägg under februari 2009

Av Johanna - 16 februari 2009 10:20

Ja gullungen har gnytt och hatt sig hela morgonen så jag har varit vaken sen jättetidigt, säkert sen nio! ;-)

Nå men det är bra jag har en tid at passa, ska möta Anna på stan halv tolv, ojoj, sånt måste man nästan ställa väckarklockarn för:-P

Ja livet som mammaledig är verkligen schlött ibland...

Jag ska köpa mig ett par vantar när jag är på stan, kankse titta efter ett par babyjeans,får se. Men det viktigaste av allt!

Vi ska och käka sushi, Annas premiär:-)


Nä nu är det kaffe och spackling som gäller!

Av Johanna - 15 februari 2009 11:56

Så därför byter jag design på bloggen.


Lillan är nybadad och fräsch, så nu är det min tur, sen tycker jag vi drar på promenad:-)

Av Johanna - 14 februari 2009 21:24

Det var ju bara skitlåtar ikväll på Melodifestivalen, vilket antiklimax! Har ju laddat hela dagen för det här å så är det inte en endaste bra låt. Fyyyy!

Älskade höll ut två låtar sen slocknade han, happ vad är det på tv:n annars då? *kollar tv.nu*

Bruce den allsmäktige!

Den är ju bra, nu ska vi garva!

 Och jag ska öppna min present:-D

Av Johanna - 14 februari 2009 18:32

och party i grannlägenheten,ojdå!

Av Johanna - 14 februari 2009 17:45

Ja och detta har jag fått i present, Tack så mycket:-) *moah*

(bild)


Av Johanna - 14 februari 2009 17:37

Inte än iaf, det var slut ström i kontrollerna så det är på laddning nu, men sen kör vi!

 Så istället har jag sorterat garnet jag fått av Ulla:

(bild)

Och sen virkat en grytlapp åt min Älskade:

(bild)


Medans den ena myst med ett glas vin i soffan och den andra...ja ni ser ju själva...

(BILD!)


Av Johanna - 14 februari 2009 15:34

Nu har vi varit ute en sväng, tittat hur det ser ut runtikring husen som är intressanta. Och det var dom!

Det var fint, så nu drömmer vi oss bort...


Var en sväng på Coop oxå och handla lite som fattades till middagen, har tagit fram en fläskfilé att tina, så det blir det med potatis, sås och grönsallad.

Men nu har vi korkat upp flaskan.... lr nej, rivit upp pappen och vecklat ut kranen på bag-in-boxen och nu ska vi spela lite wii fit.

Vi är så romantiska:-)

Av Johanna - 14 februari 2009 12:15

Nu har dom kastat sig i bilen och fortsätter sin färd, Älskade är förlåten för han kom hem med något som alltid gör mig på gott humör, alkohol!

Eh... nej förlåt, jag menar ju förståss vin, hehe...

Så det ska vi mysa med ikväll.

Gustav vet verkligen hur man gör en kvinna lycklig, puss på dig maj låvv!


Nu ska vi ta en biltur och kolla in lite byar, såg ett fint hus på Hemnet igår så då måste man ju se hur det ser ut runtom kring:-)

Ovido - Quiz & Flashcards