Alla inlägg under april 2009

Av Johanna - 27 april 2009 19:36

Tjihoo, har vunnit en auktion på tradera ikväll, för 1 krona!

Fan vad gött det känns!

Öjöj, vad mycket paket jag har att invänta i  veckan.*gladast*

Men seriöst, nu måste jag verkligen sluta shoppa, för det här har jag verkligen inte råd med.

Av Johanna - 27 april 2009 17:36

Satte mig bara här vid datorn och tog mig inte härifrån, så det blev visst inte av idag. Usch så schlö jag känner mig:-(

Av Johanna - 27 april 2009 14:18

Har suttit och frusit här ett bra tag nu och våndats över att jag snart måste ut i regnet igen för att fara på bvc. Lillan är dessutom trött och håller på att somna när som helst nu. Så jag skulle just ringa och försöka boka om tiden så ser jag ju att den är imorgon, vilken tur man har va?

Skönt, då slipper jag fara ut i tråkvädret mer:-)

Av Johanna - 27 april 2009 11:53

Nu har jag rensat hela februari på bilder. Det är nämligen så snyggt på bloggagratis.se att man får bara ladda upp 100 bilder och sen får man börja betala för det. Så när man fyllt kvoten måste man gå tillbaka i bloggen och leta upp alla bilder, redigera inläggen och sedan ta bort bilderna för att kunna ladda upp nya. Lite jobbigt är det faktiskt.

Så bara därför börjar jag fundera på att byta blogg, men orka det liksom...

Ja så då vet ni det, ingen idé att leta bilder som inte finns i min blogg längre, ni får helt enkelt snoka nån annanstans.


Men det betyder ju att jag kan ladda upp färska bilder istället:-)

Av Johanna - 27 april 2009 11:28

nej inte direkt va...

Mötte upp Anna för att gå broarna runt, men innan vi ens hunnit halvvägs började det regna. Mindre trevligt.

Men nåja så länge det bara duggar står man väl ut antar jag.

Då har man fått sig lite motion iaf och det var ju skönt.


Fått ett paket med posten idag. Så jag tänkte jag skulle fota och lägga upp, men tror ni inte skitkamera-usb-lr-vad-det-nu-är-för-skit inte fungerar? Nähäpp, så då måste jag byta dator och det ids jag inte just nu.

Så det får vänta.

Ett slag.

lr två.


Av Johanna - 27 april 2009 08:32

Se på sjuttsingen, här var man redan vaken:-) Många chockade ansikten sitter nu bakom skärmarna tror jag, men det är ingen fara, jag är inte sjuk. Jag blev bara väckt så ni behöver inte oroa er.

Ser  ut att bli godkänt väder idag, hoppas det blir varmt så man kan sola lite grann oxå, vill ju bli brown till sommaren. Just nu är man ju blekare än en panodil.


Idag ska jag sy en himla massa hade jag tänkt, klänningar åt Lillan bland annat. Hon fick prova en av dom i Lördags och den satt finemangs. Men Älsklingen tyckte hon såg ut som en städkärring:-O

Hon vart ju jättefin! Karlar har ju ingen smak...*suck*

Nä så många såna ska hon få, sen ska jag sy ett par byxor åt henne, en kjol åt mig osv. Ja en herrans massa klåods ska det bli. Och denna gång ska ALLT bli som jag tänkt mig:-)


Av Johanna - 26 april 2009 21:07

Nu har vi lagt Lillan i säng, hon har varit som grinig av och till hela dagen. Undrar om hon har ont i magen lr nått? Hon har iaf suttit och sett Så ska det låta med oss, men sen fick hon lägga sig under mobilen. Hon vart faktiskt tyst då så då får vi hoppas hon somnar snart.


Ikväll har jag vunnit tre auktioner på Tradera så då är det bara invänta paket i veckan, två bysker åt Lillan och en kjoling åt mig:-)

Schpännande är vad det är!


Nu ska jag gå och se Van Veeteren ensam,

karlschlok'n har ju redan somnat såklart.





Av Johanna - 26 april 2009 16:48

Nu har vi varit på årets första inlajns-tur, och härligt var det. Tom så varmt att man kunde åka i bara linne utan att frysa det minsta lilla, härligt!

När vi åkt en runda drog vi på Vikingen och käkade pizza, satt ute givetvis. Det är varmt även i skuggan!

Sen for vi en snabbis på coop för kvällsgotta och vinkade lite snabbt åt Lotta och hennes man, hejhej!

Vi måste gå och sola nåndag i veckan tillsammans visst?


Och nu är vi hemma igen och har strandat på balkisen igen. Men attans vad det började blåsa, är inte lika trevligt längre kan jag ju säga...

Kanske dags att gå in, men samtidigt vill man ju passa på och dra in så mycket sol som möjligt för nu har vi haft våra fina dagar, till veckan kommer kylan tillbaka det lovar jag!


(Partypix på pixbox)

Ovido - Quiz & Flashcards